- Termíny dodání jednotlivých typů dvířek
Dvířka z kolekce Český lesk s fólií dodáváme do 10 - 12 pracovních dnů Dvířka lakovaná dodáváme do 5 týdnů Dvířka masivní dodáváme do 6 týdnů Dvířka rámková dodáváme do 10 pracovních dnů
- Ceny
Ceník naleznete v patičce webových stránek (úplně dole) v sekci “Ke stažení”. Aby se Vám ceník zobrazil, musíte být přihlášení. Pokud ještě nemáte přihlašovací údaje, stačí se přihlásit do našeho partnerského programu (v menu sekce “Pro partnery”) a my Vám přidělené přihlašovací údaje zašleme na Vaši e-mailovou adresu.
- Přihlašovací údaje
Přihlašovací údaje, tedy Váš e-mail a heslo, Vám budou přiděleny a zaslány na e-mail po registraci do partnerského programu (zde). V případě, že se Vám nejde přihlásit nebo jste zapomněli heslo, neváhejte nám zavolat na telefonní číslo 603 552 391 a my Vám vygenerujeme heslo nové.
- Změna v objednávce
Pokud jste již objednávku odeslali, tak sami změnu provést nemůžete. V tom případě nám zavolejte a zjistíme, co se s tím dá dělat. Zkusíme chybu napravit, nicméně pokud bude již objednávka ve výrobě, nic s tím bohužel neuděláme.
- Reklamace
Pro reklamaci slouží autorizované požadavky, které naleznete po přihlášení v sekci “Můj účet - Objednávky”. Tam klikněte na malé “i” za zakázkou, u které se potřebujete na něco doptat a zašlete nám požadavek. Na výběr máte “obecný dotaz”, “dotaz ohledně zboží”, “podnět ke zlepšení” nebo “požadavek na reklamaci”.
- Nedokážu zadat objednávku sám
Pokud máte problém zadat objednávku sám, pošlete ji e-mailem na adresu hanka@luceo.cz nebo rosta@luceo.cz a my ji zadáme za Vás a poté pošleme ke schválení.
- Osvětlení
V případě, že chcete objednat světla máme skvělý e-shop. S dotazy ohledně objednávek se obracejte na mirek@luceo.cz.
- Vitrína mříž
V případě, že chcete objednat vitrínu mříž, objednejte normální vitrínu a do poznámky prosím uveďte “požaduji vitrínu mříž”. Případně nám zavolejte nebo se předem informujte e-mailem, rádi Vám poradíme. Pozor! Vitrínu mříž je možné objednat pouze u tvarů T32, T29, T28.
- Sklo do vitríny
Skla do vitrín bohužel nedodáváme, ale pokud si chcete nechat vyrobit sklo a nevíte jeho rozměr, zavolejte nám a my Vám spočítáme rozměr skla do požadované vitríny.
- Vyberu si fólii, ale nemohu najít tvar
Pokud si vyberete fólii podle vzorníku a potom i tvar podle katalogu může se stát, že při zadávání zakázky do systému zvolíte fólii, ale požadovaný tvar neobjevíte. V tom případě nelze použít danou fólii na tento tvar.
- Mám starou kolekci, ale potřebuji dodělat dvířka
V případě, že máte naši kuchyň již delší dobu, může se stát, že budete chtít udělat doobjednávku ke kolekci, která již neexistuje. V tom případě je nejlepší znát název staré kolekce, číslo fólie a název tvaru dvířek. Pokud tyto informace nemáte, zašlete nám fotky Vaší kuchyně a my Vám zkusíme dohledat pokud možno stejný, případně podobný kus. Poté Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.
- Potřebuji objednávku doručit dříve
V případě, že Vám nevyhovuje dodací doba našich objednávek, zavolejte nám a zkuste si domluvit dřívější termín. Uděláme vše, co je v našich silách, ale nemůžeme slíbit, že bude možné dodat objednávku dříve.
- Masivní dvířka
Zakázku můžete objednat přes náš systém, nicméně u této kolekce je hodně specifikací, proto se s dotazy a nejasnostmi obracejte na hanka@luceo.cz případně na telefonní číslo 603 552 391.
- Chat
Pokud potřebujete rychlou odpověď na svůj dotaz, můžete se obrátit na náš chat, který najdete na naší webové stránce vpravo dole. Jestliže budeme zrovna online, odpovíme Vám ihned.
- Nemohu najít fakturu
Nedostali jste fakturu nebo ji nemůžete najít? Nic se neděje - všechny své faktury najdete na jednom místě, a to po přihlášení v sekci “Můj účet - Fakturace”. Zde si můžete kdykoli stáhnout jakoukoli fakturu znovu.