Na poznanou do Poznaně

9.12.2014

Někdy je potřeba zvednout se od počítačů a vyrazit někam, kde můžeme načerpat inspiraci, vysledovat nové trendy a porozhlédnout se, co by mohlo zaujmout naše zákazníky. Veletrh v polské Poznani byl proto ideální příležitostí, jak spojit příjemné s užitečným a kam jsme s kolegou Davidem Raszkou na začátku září vyrazili. Prestižní výstava Furnica se letos konala ve dnech 16. - 19. září 2014 a jejím cílem bylo představit veřejnosti produkty týkající se nábytkového průmyslu, nábytkové komponenty - tedy přesně náš rajón – a my jsme se těšili, že tam objevíme něco, co zaujme nejen nás, ale také Vás, naše zákazníky.

Co si budeme povídat, Poznaň je vzdálená od sídla naší firmy více než 400 km a polské silnice jsou ještě horší než ty české, a tak není divu, že několikahodinová návštěva veletrhu se protáhla na celý den. Bránou veletrhu jsme prošli někdy kolem poledne a pak už započalo naše putování od stánku ke stánku. Žádný z vystavovatelů nebyl ušetřen Davidovým zvídavým a zevrubným otázkám, kterými se skvělou polštinou – tak skvělou, že jej považovali za rodilého mluvčího :) - zpovídal prodejce. Cílem bylo zjistit co nejvíce informací o vystavovaných produktech a materiálech a to se povedlo.

Vystavovalo se mnohé – od nejrůznějších drobností, jako jsou úchytky, madla, věšáčky, přes různé technické vychytávky, které zpříjemňují bytí, jako například audiosystémy, vystavovaly se dekorační prvky, které nábytek doplňují, jako jsou textilie, zrcadla, rámy, osvětlení, až po samotný nábytek a jeho komponenty. My se zaměřili především na výrobce dvířkovin, obzvláště výrobce foliovaných, lakovaných či akrylovaných dvířek, ale zaujali nás také například výrobci tzv. dekoračních panelů, při jejichž výrobě se využívá nejrůznějších přírodních materiálů a které by mohly být zajímavým prvkem při oživení lecjaké kuchyně.

Co jsme si z výstavy odnesli kromě plné tašky vzorků a katalogů?

Získali jsme podněty a rozšířili povědomí o tom, kde se co děje. Setkali jsme se s mnoha různými typy obchodníků a výrobců, někteří zaujali svým pozitivním přístupem k nám jakožto potencionálním zákazníkům, jiní svou odborností a znalostí nových trendů a technologií, z některých jsme informace tahali jako z chlupaté deky a jiní prozradili i to, co jsme ani nevěděli, že chceme vědět :) Byla to rozhodně zajímavá zkušenost a věříme, že všechny tyto věci nás obohacují v našem přemýšlení o tom, jak se co nejvíc přiblížit Vám, našim zákazníkům.

Autor článku: Silvie Mrózková, koordinátor nákupu

logo Luceo - patička © 2018